Klacht: ik heb al drie dagen geen beeld op mijn tv

op 26 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb geen beeld meer op mijn tv en ik graag dat jullie een motor bij mij sturen anders zet ik het abonnement op

Gewenste Oplossing:

ik was tevreden met jullie maar nu niet want ik heb gebeeld en jullie doen niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geache heer/mevrouw, Wat vervelend om te vernemen dat u niet gerust TV kunt kijken. U geeft aan dat u graag een monteur op bezoek wilt hebben en wanneer dit niet mogelijk is over wilt gaan op het opzeggen van het abonnement. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en houden u graag als abonnee. We zien in onze administratie dat u op dezelfde dag (26-09) als wanneer u dit bericht heeft geplaatst dat er reeds contact is geweest en u geen monteur meer nodig had omdat er reeds weer signaal was en u weer gewoon TV kunt kijken. Dit is natuurlijk wel heel fijn om te horen, als dit ook het geval is. Mocht de situatie toch weer hetzelfde zijn en u alsnog een monteur op bezoek wenst te hebben, dan zou u gewoon weer contact met ons op kunnen nemen via 0900-9323 (€ 1- p/g). Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare Canal Digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 september 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Inhakend op het bovenstaande antwoord op uw eerder ingezonden klacht, zijn we benieuwd of de situatie inmiddels naar behoren is hersteld.
Wanneer dit zo is, willen we u verzoeken om de klacht af te sluiten.

Mocht er toch nog iets zijn waarmee we u kunnen helpen, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door sannye