Klacht: ik heb al drie dagen geen beeld op mijn tv

op 26 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ik heb geen beeld meer op mijn tv en ik graag dat jullie een motor bij mij sturen anders zet ik het abonnement op

ik was tevreden met jullie maar nu niet want ik heb gebeeld en jullie doen niets

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geache heer/mevrouw, Wat vervelend om te vernemen dat u niet gerust TV kunt kijken. U geeft aan dat u graag een monteur op bezoek wilt hebben en wanneer dit niet mogelijk is over wilt gaan op het opzeggen van het abonnement. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en houden u graag als abonnee. We zien in onze administratie dat u op dezelfde dag (26-09) als wanneer u dit bericht heeft geplaatst dat er reeds contact is geweest en u geen monteur meer nodig had omdat er reeds weer signaal was en u weer gewoon TV kunt kijken. Dit is natuurlijk wel heel fijn om te horen, als dit ook het geval is. Mocht de situatie toch weer hetzelfde zijn en u alsnog een monteur op bezoek wenst te hebben, dan zou u gewoon weer contact met ons op kunnen nemen via 0900-9323 (€ 1- p/g). Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare Canal Digitaal

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 september 2016 om 16:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Inhakend op het bovenstaande antwoord op uw eerder ingezonden klacht, zijn we benieuwd of de situatie inmiddels naar behoren is hersteld.
Wanneer dit zo is, willen we u verzoeken om de klacht af te sluiten.

Mocht er toch nog iets zijn waarmee we u kunnen helpen, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door sannye