Klacht: ik denk niet goed over NS

op 08 april 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het is nu al voor zeven
de keer dat we om 2045 op station zijn en dat trein van 2054 niet aanwezig is mijn broer moet na schiphol die mist zijn vlucht er stond dat trein 2101 15minut vertraging om 15 over negen zegen ze dat trein tien minut vertraging heeft dat jullie treinen schrapen vind ik prima maar je moet publiek wel goed op hoogte houden mijn broer was woudend over Uw handelen moet na new York had alles geplend ik zeg jammer voor Jou heb hem gezegt kom maar mee en boek ticket om dat ging dus niet groeten van johan Beld

Denk aan drie kaartjes heen en terug Almelo Hengelo en terug reiden verschillende Almelo Hengelo en volgende dag terug

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NS

7 jaren geleden - Geachte heer,Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag reageren wij op uw klacht over onze dienstverlening. U laat ons weten dat u op uw traject regelmatig geconfronteerd wordt met vertraging. Het spijt ons dit te lezen. Graag geven wij u de volgende achtergrondinformatie.Wij vinden het erg belangrijk om het aantal vertragingen te verminderen. Helaas zijn ze vaak moeilijk te vermijden. Nederland heeft namelijk een van de drukst bereden spoorwegnetten van Europa. Een vertraging op het ene traject heeft al gauw invloed op een ander traject. Alle trajecten worden gemonitord. Als blijkt dat er op een bepaald traject sprake is van een structureel probleem, proberen wij zo snel mogelijk bij te sturen.Dat er regelmatig vertragingen voorkomen, heeft te maken met uiteenlopende factoren, waaronder kapotte treinmateriaal en wisselstoringen etc. Helaas blijkt in de uitvoering en bijsturing niet altijd een snelle en adequate oplossing voorhanden te zijn, waardoor de uitvoering van dienstregeling soms stroef verloopt. Wij zijn ons ervan bewust dat dit voor reizigers enorm vervelend is. Voor het ongemak bieden wij onze oprechte excuses aan. De NS werkt met man en macht aan de verbetering van de zitplaatsen capaciteit door de achterliggende factoren aan te pakken en de schade voor u als reiziger zo beperkt mogelijk te houden.Ik heb uw bevindingen vastgelegd en neergelegd bij de desbetreffende afdeling. Ik vertrouw erop dat uw ervaringen met NS in de toekomst positief zullen zijn. Wij blijven ons als bedrijf voortdurend inspannen om voor alle situaties een oplossing te bieden en zo de service aan onze reizigers te verbeteren.Ik wil u graag attenderen op onze regeling Geld terug bij Vertraging. Meer hierover kunt u vinden op onze site; http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zitIk hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, NS Klantenservice

NS

Heeft op 09 april 2013 om 08:55 geantwoord

klacht geregistreerd en antwoord naar de klant

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan1956