Klacht: Ik denk dat ik opgelicht word

op 20 juni 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik probeer een kast te verkopen, de koper (uit Frankrijk) raadt mij aan paypal te gebruiken wat ik blijkbaar al eens geprobeerd had te openen vroeger maar nooit heb gebruikt dus ik knoei en heropen paypal. Ik krijg verschillende mails in ’t Frans wat ik amper versta onder van members@paypal.com eerst dat haar storting is goedgekeurd of zo maar ik zie hier niets van in mijn account. Ik sluit paypal terug af omdat ik dit zaakje niet vertrouw en krijg ik weer in ’t Frans een mail dat ik 600€ moet betalen binnen de 24uur? Ik snap hier geen hol van!
Nous vous informons qu’au vu de la Charte PayPal numéro 3131-279 portant sur les fraudes et escroqueries sur internet, des poursuites judiciaires seront engagées contre vous et vous risquez une peine de 15 ans d’emprisonnement pour abus de confiance et tentative d’escroquerie via internet. Nous avions déjà débité l’acheteuse Linda Elicha d’un montant de €600.00 EUR pour prendre en charge les frais d’authentification raison pour laquelle elle a été débité de son compte de cette dite somme de €600.00€ . Si nous ne recevons pas les coupons-recharge Néo-Surf de 600.00 EUR dans les 24 heures à venir, des poursuites seront engagées auprès des différentes autorités compétentes.

Als ik dit alles zou begrijpen...BVB 3.extra service: Heb u deze klacht al bij paypal gemeld? Ja of Nee...Daar ben ik nu toch mee bezig wat moet ik daar nu op antwoorden?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Morren