Klacht: Ik betaal 3x teveel.

op 26 april 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik woon in het buitengebied. Daarom is er oude infrastructuur, en heb ik traag internet. Dat vind ik echter geen enkel probleem; ik ben tevreden over het geleverde produkt.
Toch betaal ik precies evenveel als iemand die midden in het dorp woont.
Het gaat niet over een klein verschil. Het contract spreekt van max. 18 Mbps, ik haal met de beste wil van de wereld niet meer dan 6.82 Mbps (downloadsnelheid). Dat is 35%. Tot op heden bestaat “KPN Light” als op zichzelf staand abonnement nog niet. Toch zou het een goede geste zijn van KPN om een “Internet plus vaste telefonie”-variant te bedenken die in verhouding is met de prestatie die wordt geleverd.
Wie van u koopt er een verpakking waarop staat “In dit blik KAN 1 liter soep zitten”? Want dat is het produkt waar ik nu mee moet werken. (lees: betalen….) Ik heb om financiële compensatie gevraagd, hierin is KPN echter onwrikbaar. De klantenservice blijft maar presentjes sturen….

Ik betaal nu € 32,50 per maand voor mijn Internet.
Dat bedrag moet op z'n minst teruggebracht worden naar € 15,-.
Dan nog betaal ik meer dan wat ik mogelijkerwijs kan verbruiken, maar dan staat het in verhouding.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJ Marien