Klacht: Ik ben mijn wachtwoord kwijt

op 06 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere malen heb ik een bericht verstuurd naar Roompot om mij een nieuw
wachtwoord toe te sturen,wij hebben 2 boekingen en betalingen gedaan,maar ik kan mijn reserveringen niet inzien,omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben.Wanneer ik probeer te vragen een nieuw wachtwoord,komt er te staan,er is een mail naar u verstuurd,maar ik ontvang niets.Dus via deze onpersoonlijke weg,vraag ik nogmaals om een nieuw wachtwoord.

Gewenste Oplossing:

Wat ik al heb omschreven,een nieuw wachtwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Schonenberg