Klacht: Ik ben een Camel roker, maar heb een klacht

op 12 juli 2012 over Camel in de categorie klachtmelden, Sigaretten

Ik rook al jaren Camel, vind het de lekkerste sigaret die er is,maar de laatste paar keren, pakte ik een sigaret en smaakte naar menthol, en is daarvoor ook al regelmatig gebeurd en 1 echt waar, die naar kattenzeik rook en een hele gekke smaak had, nou sorry, dat was echt niet lekker, en die mentholsmaak heb ik regelmatig gehad, en daar zal ik ook niet moeilijk over doen, maar die naar de kattenzeik rook, echt heel vies! Die naar menthol smaakt gooi ik ook meteen weg!Want ik hou daar niet van!

Maakt mij niet uit, stuur dit alleen zodat jullie er misschien beter op gaan letten, want zo goedkoop is een pakje sigaretten niet, en als ik daar die naar menthol smaken, en vooral die naar kattenzeik, moet weggooien, wordt het helemaal duur! Ik zal hierdoor, echt niet van Camel afstappen hoor, maar meld het wel! Ik moet hieronder wat invullen over de mening van Camel maar heb nog geen contact gehad, maar moet invullen, raar iets,dus zet overal 1 sterretje neer maar heb niemand gesproken, hahahah

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 12 juli 2012 om 10:46 geantwoord

We hebben de klant gesproken en hadden de klacht graag verder in behandeling willen nemen maar dit bleek niet mogelijk omdat het betreffende pakje & sigaretten niet retour gestuurd kunnen worden door de klant. Wij hebben de klacht wel bij ons geregistreerd

Alle klachten die gemeld zijn door Camel Roos