Klacht: Ik ben bedrogen

op 09 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijnheer/mevrouw,
Al jaren heb ik telefoon en internet van Tele2. Ik wilde het pakket uitbreiden met televisie. Contact opgenomen met Tele2 zij hebben gekeken via de postcode of dat kon en dat kon. 22 aug. 2016 kreeg via de Email het contract toegestuurd. Op 6 sept. had ik volgens het toegestuurde contract interactieve TV. Eind augustus ontving ik het pakket thuis voor de aansluiting met beschrijving. 9 sept.de installatie aangelegd, daarvoor hulp ingeschakeld. Bij inschakeling van de installatie bleek dat het niet voldeed. Na informatie bij Tele2 bleek dat ik geen TV kon ontvangen en ze hadden het afgesloten. Daarvan ben ik niet van in kennis gesteld. Heb onkosten gemaakt iemand heeft geholpen. Ik heb door toedoen van Tele2, 200,00 euro onkosten. Tevens ben ik zeer teleurgesteld dat ik na jaren Tele2 zo behandeld wordt. Ik dien dan ook een schadeclaim van 200,00 euro in bij Tele2. Ik ben door Tele2 slecht behandeld dat had ik niet verwacht.

Groetend.
A.J.van Weeghel

Ik ben teleurgesteld maar wil in ieder geval dat de onkosten vergoed worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0384217742