Klacht: ijshoorn

op 19 mei 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond 19-05-2020 bestel ik een mc chicken, medium friet en een ijshoorntje. Bij het loket aangekomen word mij de bekende papieren zak met burger en patat gegeven en mijn ijshoorntje in een plastic deksel van een koffiebeker. Maar dan letterlijk het ijs al een beetje smeltend in de deksel. Als het eetbare hoorntje niet magkan meldt dit dan bij de bestelling. Dan kan ik de keuze maken of ik dat wil. Nu heb ik het laten staan en vriendelijk bedankt voor deze onnozele oplossing. Mc Donalds Groningenhoogkerk dit is echt slechte service.

Gewenste Oplossing:

Als de ijshoorn niet volgens het normale recept geleverd kan worden in Corona tijd, haal het dan uit het assortiment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene_w