Klachten over IHA.com

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over IHA.com zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van IHA.com in de categorie Reizen Algemeen

1 klachten gemeld

Tijdslijn

problemen verwijderen van gegevens op site

Klacht van op 07 januari 2014 over IHA.com in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb precies dezelfde klachten als voorgaande schrijvers. Voortdurend onzinboekingen of verouderde boekiningen die binnen komen op klachten wordt geen antwoord gegeven Het wordt hoog tijd dat deze website eens goed wordt doorgelicht. Ga niet in zee met deze organisatie. Lees meer

ik heb mijn abonnement op IHA reeds jaren geleden opgezegd, maar ik blijf maar zogenaamde boekingen ontvangen. Elke poging om de mails te stoppen falen omdat IHA gewoon niet bereikbaar is.Vandaag kreeg ik maar liefst 70 mails met onzin boekingen! Lees meer

Vanuit Spanje verhuren wij vakantiewoningen en maken al enige tijd gebruik van de IHA site. Wij hebben een aantal advertenties op de site staan maar het is onmogelijk deze te verwijderen. Erg vervelend als dat betekent dat mensen blijven reageren... Lees meer