Klacht: Iets omruilen

op 24 juni 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Leuke spullen gekocht bij yisk in Geleen voor kamer dochter , blijkt dat ik het gordijn dat voor een deuropening moest hangen te kort was , wou hem omruilen voor een langere (vond helaas bon niet meer) moeilijk dat de “aardige”verkoopster deed !!!!!! Kon hem met geen mogelijkheid ruilen ..heb dus nu een gordijn dat te kort is !!!! 1 ding is zeker GA NOOIT MEER NAAR YISK

Waarom zo moeilijk om een gordijn te ruilen voor een langere ?????

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Zuliani, Helaas hebben wij als voorwaarde dat het aankoopbewijs getoond moet worden bij het retourneren of ruilen van een product. Heeft u het gordijn aangeschaft door middel van een pin transactie of contant afbetaald? Een kopie van afschrijvijng dient ook als aankoopbewijs. Met vriendelijke groeten, Esra JYSK Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Sandieke

3 maanden geleden - Sorry maar erg kort door de bocht, het gaat om een gordijn van 10 euro om te ruilen voor een grotere maat , als ik nu voor 100 euro geld terug vroeg zonder bon ..ok !! Maar goed jullie realiseren zich niet dat jullie klanten nodig hebben en niet de klant jullie ...winkels genoeg ! Waar ik zeker mijn nieuwe gordijn ga kopen en dit nog nooit meegemaakt heb. Mvgr gr. Sandy

Reactie van de melder van de klacht Sandieke

3 maanden geleden - Heb helaas contant betaald

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste Sandy, Ik heb uw bericht nogmaals gestuurd naar de manager van de desbetreffende winkel. Ik heb mijn collega's gevraagd om in te zien of er nog iets mogelijk is voor u. U hoort spoedig meer. Met vriendelijke groet, Esra JYSK Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandieke