Klacht: iets niet kunnen afleveren op de afgesproken datum

op 10 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

6 juni hebben wij een tweezits bank fautieul en een hocker besteld iSell nr. 748381491, deze artikelen hadden we ook mee kunnen nemen maar hebben besloten om het te laten bezorgen op 11 juli (ruim een maand later, dan zou de bestelling toch wel compleet moeten zijn). op 9 juli rond 17u30 worden we gebeld door de tranporteur dat het belangrijkste stuk de tweezitsbank maandag niet geleverd kan worden, we moesten maar afwachten wanneer we het wel zouden krijgen!!! ik heb direct erna gebeld met 09002354532 (0,55 per gesprek plus belkosten 45 minuten) met 0% resultaat.

de annulering van de totale order is mij, in het onbevredigende telefoongesprek van 45 minuten wel toegezegd, maar dat wil ik as. maandag 11 juli per email van u bevestigd hebben.
dan de aanbetaling de 110,00 zijn we al meer dan een maand kwijt, in bovenstaand telefoongesprek zouden het pas binnen twee weken??? in bovenstaande mail wil ik expliciet zien op welke dag en welk rekening nummer de 110,00 terug gestort wordt.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:17 geantwoord

Hej Enno,

Bedankt voor je bericht.

We betreuren dat je deze teleurstellende ervaring hebt en bieden hierbij onze oprechte excuses aan. We zien dat er al een melding is aangemaakt onder referentienummer 9826915. Je e-mail met gegevens over de terugbetaling van je aanbetaling hebben we inmiddels ontvangen en verwerkt.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door erg ziedend