Klacht: Iets moeten betalen wat ik niet besteld had

op 24 juni 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik had een plaat nodig van 150×80 en deze werd uit een plaat gezaagd van 244×122.Na dat de plaat gezaagd was werd mij verteld dat ik de hele plaat moest meenemen en betalen. Was niet van te voren verteld dat ik de hele plaat moest betalen. En de jongen die hem gezaagd had belde de bedrijfsleider en deze verkondigde hetzelfde verhaal. Ik was het er niet mee eens omdat het van te voren verteld moet worden. Bedrijfsleider zei dat dit normaal altijd zo is en ik zei tegen hem wat voor jou normaal is dat is voor mij niet vanzelf sprekend.
En de gesprek liep nog al hoog op en ik werd door de Bedrijfsleider van Gamma Waalwijk uit de zaak gezet en mocht niet meer terug komen bij Gamma. Waarop ik met een over de rooie ging en zei dat ik niet meer terug zou waar je opgelicht word. Dus ik heb mij ook niet correct gedragen dat geef ik toe. Maar waar je al zoveel jaren met plezier je spullen kunt kopen en goed geholpen wordt, had dit niet hoeven plaats te vinden. Had ook nog tegen de bedrijfsleider gezegd dat ik al jaren klant ben bij gamma en daar ook wel is aan gedacht mag worden. En ben vertrokken en heb de eer aan mij eigen gehouden om alles mee te nemen en te betalen. Heb bij de kassa uit frustratie ook nog staan vertellen wat mij was overkomen en er stonden nog al wat klanten en diversen mensen zeiden dat dit niet kan. Besef nu ook dat ik dit niet had moeten doen is geen reclamen voor Gamma . Maar wat mij is overkomen is ook geen reclamen voor gamma. Dit voorval vond plaats bij Gamma in Waalwijk

Wat ik niet nodig heb van de plaat terug kan brengen en wat te veel betaald is dat ik dat ook terug krijg. En weer toegang tot Gamma Waalwijk
met een excuus van de Bedrijfsleider. Ik hoor graag van U hoe dit afgehandeld wordt.

Met vriendelijk Groet,
Koos Arendse

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Reactie van de melder van de klacht J.A.Arendse

1 jaar geleden - Wat is de verwachting wanneer ik en respons krijg op mijn klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J.A.Arendse

1 jaar geleden - Ik geef U nog een kans om te reageren of ik ga rechts bijstand inschakelen.

11 maanden geleden - Fijne site is dit nu is gamma een klant kwijt

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.Arendse