Klacht: iets gekocht op veiling product niet leverbaar

op 12 december 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 december 2017 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alfred,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat producten niet uitgeleverd kunnen worden. Helaas zijn wij afhankelijk van opdrachtgevers, welke ook via andere kanalen hun producten verkopen. Als onze opdrachtgever een vervangend product op voorraad had, hadden zij deze uiteraard aan u geleverd. Helaas is dit niet het geval. Daarvoor nogmaals mijn welgemeende excuses. Wij doen ons best om dit soort situaties te allen tijde te voorkomen.

Het aankoopbedrag zal binnen 5 tot 8 werkdagen op uw rekening gestort worden.

Met vriendelijke groet,

Marijke - BVA Auctions

Heeft op 15 december 2017 om 11:06 geantwoord

Erg makkelijk gevonden. Je zet iets te koop en vervolgens is het nergens te vinden.
Was er soms te weinig geboden? Is er wel bij de opdrachtgever geïnformeerd?

Alle klachten die gemeld zijn door alfred@