Klacht: idioot klachtensysteem

op 07 oktober 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

elke week ruzie met automaat omdat hij mijn ov chipkaart niet herkent. Vanavond was toppunt. Idiote medewerker wilde de korting niet toepassen en vertelde dat ik maar restitutie moet vragen via klantenservice. Big Brother is daar dus niets bij: de volgende gegevens moeten aangeleverd worden om een bedrag van circa 6 euro terug te kunnen krijgen:
NAW gegevens, IBAN, uitdraai reishistorie, kopie NS trajectabonnement, kopie ov jaarabonnement, P+R parkeerfaciliteit, betaalbewijs P+R parkeerfaciliteit!
Als ik dit elke week mag gaan doen!

Q-Park moet zorgen dat automaat een goed werkende OV-chipkaart kan herkennen. En als er dan onverhoopt nog problemen zouden zijn, zo fatsoenlijk moeten zijn om op de dag zelf het juiste bedrag te rekenen en niet de klant een waslijst aan gegevens laten aanleveren om onverschuldigde betaling terug te kunnen krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Nuijten