Klacht: identiteitdiefstal

op 13 september 2017 over Google in de categorie Zoekdiensten

Google helpt ons niet verder met een klacht, zij verwijzen je contant terug in een bos van onduidelijkheden, wat is mijn klacht?
Wij hebben een domein www.e-sigaret-roermond.nl de concurrent www.e-smokershop.nl Dhr. Roel Dozeman bevestigd met zijn foto op zijn website dat hij de eigenaar is.
Dhr. Roel Dozeman hebben wij telefonisch benadert hierover, en hij antwoord véél succes.
Nu wat is de klacht! E-Smokershop.nl heeft onze domeinnaam bewust misbruikt in zijn html dus http://www.e-smokershop.nl/e-sigaret-roermond.html, hij doet in zijn tekst voorkomen alsof hij in Roermond gevestigd is terwijl hij in Apeldoorn gevestigd is.
Door deze html wordt ons domein bedreigd in onze eigen ranking van Google, dus we worden afgestraft door ons eigen domein. En de veroorzaker vaart hier wel bij, want hij rankt beter.
Vraag kan deze html verwijdert worden, E-Smokershop kan andere wegen bewandelen dan deze fraudeuleuze handeling.
Wij zouden het Internet op Google ook vol kunnen pompen met deze html van grote ondernemingen, Google zou op deze manier verstikken in zijn eigen zoekmachine wat nu al gebeurd.

Dat de html https://www.e-smokershop.nl/e-sigaret-roermond.html verwijderd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E-SIGARET- ROERMOND-CENTER