Klacht: ID en wachtwoord

op 17 augustus 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik krijg geen nieuw wachtwoord en ID omdat ik na overlijden van mijn partner, na langdurig ziekbed, geen testament heb.Zij heeft verzuimd het wachtwoord en ID te noteren in haar agenda.
Mijn partner kreeg van onze schoonzoon een Ipad die hij gekocht had op marktplaats. Er zat geen aankoop nota bij, wel de verpakking met serie nummer. Ik moet aanleveren omdat ik geen aankoopnota heb….een akte van overlijden en een testament. Mijn partner en ik hadden een samenlevingsovereenkomst waarin nauwkeurig staat beschreven dat ik alle rechten heb op goederen en gelden. Helaas geen nieuw wachtwoord en ID. De Ipad heeft voor mij een grote emotionele waarde omdat deze gebruikt werd in de laatste levensjaren van mijn partner als com.-middel…facetime…met de kleinkinderen.Deze ipad kan ik nooit meer gebruiken vanwege de europese regelgeving die Apple hiervoor hanteert. Als medewerker van Apple zou ik me diep schamen dit bericht te moeten geven aan de overblijvende partner gezien mijn situatie.
Apple vindt het vervelend voor mij en zegt mij te begrijpen.
Ik denk dat Apple er niets van snapt en dat deze “veiligheids regel”,schade berokkend in mijn situatie. In dit geval is de bescherming van de klant bij verlies van de Ipad…….overbescherming in zijn regelgeving. Slecht!! Kunt u mij verder helpen?

Ik tevreden als ik een nieuw wachtwoord en ID krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Seuren