Klacht: Ics denkt boven de wet te staan en weigert bkr registratie te verwijderen

op 16 mei 2021 over International Card Services in de categorie Creditcards

ICS weigert negatieve bkr registratie te verwijderen. Heb in de wsnp gezegeten als gevolg van gedupeerde toeslagenaffaire. Wsnp goed afgesloten met schone lei. Belastingdienst heeft erkend dat we gedupeerde zijn ook middels brief, er is een amendement aangenomen en een artikel 49j. Wat inhoudt dat de brk registratie verwijderd dient te worden. Diverse instanties al gedaan, ics denkt boven de wet te staan en wil dit niet doen en zodoende de wet niet opvolgen. Je moet maar andere stappen ondernemen en extra moeite doen, alsof alle ellende al niet genoeg is.

Als ICS opvolgt wat in het amendement en artikel 49j staat,en zodoende de bkr registratie verwijderd. En niet handelt alsof ze boven de wet door dit niet op te volgen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar International Card Services over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door International Card Services in behandeling genomen

Bericht van International Card Services

2 maanden geleden - Beste Turko, Wat een vervelende situatie is er ontstaan in verband met de registratie bij het BKR. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft opgeleverd. Uiteraard is het niet de bedoeling dat er onterecht een registratie op uw naam blijft staan. Om u een persoonlijke reactie te kunnen geven hebben we uw bericht en gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Deze afdeling kan beoordelen of de registratie verwijderd kan worden. Een medewerkers van deze afdeling neemt zo snel mogelijk contact met u hierover op. Met vriendelijke groet, International Card Services

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat International Card Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

International Card Services

Heeft op 18 mei 2021 om 15:32 geantwoord

Beste Turko,

We begrijpen dat de registratie bij het BKR een ongemakkelijke situatie heeft veroorzaakt. Excuses voor het ongemak.

Om u een persoonlijke reactie te kunnen geven hebben we uw bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Eén van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met u op.

International Card Services

Heeft op 28 mei 2021 om 21:11 geantwoord

Gewoon doen wat het ministerie heeft afgesproken en verwijderen

Alle klachten die gemeld zijn door Turko