Klacht: ice phone en stofzuiger Kärger binnen aantal weken kapot

op 12 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

dit jaar had ik een Kärger stofzuiger gekocht met een ice phone op de zelfde dag met de pin betaald allebeide apart betaald.
stofzuiger: na 3 weken begon het met de stofzuiger het begon een extreme brand geur achter te laten als ik had stofgezogen.
ice phone: de eerste paar weken kon ik er alles mee had het internet erop gezet en had hem allang volledig opgeladen had m daarna aan de kant voor 2 dagen laten liggen omdat het een cadeautje voor mijn kinderen was en wou de ice phone aan doen en geen een zwart beeldscherm met af en toe strepen net alsof de sofware er af is.
ik ben met allebeide naar de blokker in bolsward geweest(waar het ook gekocht is), ze hebben mij verteld dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik de bon kwijt was en heb ook verteld dat ik het met de pin had betaald en er werd verteld dat dat niet geldig was en ben daarbij heel teleurgesteld naar huis gegaan.
het is al een tijdje geleden dat ik dat heb gekocht maar dat komt omdat we het in een hoekje hadden neergelegt in de gedachte van wat moeten we er anders mee doen, ik had vandaag van een familie lid gehoord dat ik hier de klacht moet melden als ze me toen niet wouden helpen wegens er bij werd gezegt dat er 2 jaar garantie op elk electrische apparaat zit en het is gekocht op 9 januari dit jaar.

in de tussentijd hebben mijn vrouw en ik al een nieuwe stofzuiger gekocht ergens anders vandaan en wij hebben dus geen stofzuiger meer nodig, de stofzuiger Kärger kostte toen destijds:€ . wij willen graag het geld ervoor terug.

de ice phone wil ik wel graag gemaakt hebben wegens ik het alsnog aan de kinderen wil geven, als dat niet lukt willen wij er een andere tablet ervoor.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 15 september 2016 om 17:11 geantwoord

Beste heer Bisschop,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact opgenomen met het filiaal in Bolsward. Gezien het al een geruime tijd geleden is dat u met de stofzuiger terug naar de winkel bent geweest konden zij zich het voorval niet exact meer herinneren. Wel wisten zij nog dat u niet de complete stofzuiger mee had genomen naar de winkel. Dit is wel nodig om de stofzuiger ter reparatie aan te kunnen bieden bij de fabrikant.
Om u verder te kunnen helpen hiermee vraag ik u om uw beide bankafschriften van uw aankopen te mailen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1211513. Hiermee kan ik beide kassabonnen voor u opzoeken.
Vervolgens kunt u met de stofzuiger en de kopie kassabon naar het filiaal terug gaan. Daar gaan ze opnieuw de stofzuiger beoordelen. Over het algemeen moet de stofzuiger ter reparatie worden opgestuurd bij een defect. Wanneer dit wordt aangegeven kan de winkel hier geen uitzondering in maken. Uw geld terug krijgen is dan niet mogelijk.
Betreft de Ice Phone, deze kan niet gerepareerd worden. Blokker heeft niet de juiste expertise in huis om dit te doen. De leverancier repareert dit artikel ook niet meer. Wanneer u de Ice Phone inlevert in de winkel te Bolsward en uw IBAN nummer doorgeeft in dezelfde mail als de bankafschriften, zorg ik dat u een retourbetaling ontvangt voor de Ice Phone. Wij hebben helaas geen gelijkwaardig artikel waar we de Ice Phone voor om kunnen ruilen.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 03 november 2016 om 20:16 geantwoord

ik heb al een stofzuiger nieuw moeten kopen en als de stofzuiger ter reparatie moet worden opgestuurd dan zit ik hier met 2 stofzuigers waarvan ik maar 1 nodig heb.

Alle klachten die gemeld zijn door sanderbisschop