Klacht: Iban

op 10 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn IBAN ingevuld en al mijn andere gegevens, (naam, geboortedatum, adres ) daarna druk ik op opslaan/registreren en verder doet hij niet. Alles is correct ingevuld en hij laat ook geen foutmeldingen achter.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik fatsoendelijk zou kunnen registeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 juli 2016 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt op onze website.
Wij zien dat u al wel een account heeft aangemaakt.
Wij missen inderdaad wel wat gegevens. Wij hebben daarom het account open gezet zodat u met uw e-mailadres nu wel kunt inloggen.
Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door miekefaber