Klacht: Iaminaat expression 7 mm licht eiken

op 22 april 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Na zorgvuldige vloercontrole(vochtmeting egalisatie) is er expression laminaat zorgvuldig conform de bijgevoegde instructie gelegd de juiste ondervloer dampdichte folie gebruikt overnaads aangebracht.
De vloer was een lust voor het oog,dit heeft maar 5mnd. Mogen duren.
Na 5 mnd. Ontstonden aan kopsekanten naatjes die steeds groter worden,veel deskundig oordeel ingewonnen, ter plaatse oordeel unaniem dat het kliksysteem van dit laminaat onvoldoende waarborgde.
Klachten bij karwij kenbaar gemaakt, uiteindelijk door expertise bureau van importeur (reweje slager die zijn eigen vlees keurt) beoordeeld als ongegronde klacht het rapport is onvolledig en vol onwaarheden, karwei hier mee geconfronteerd,uiteindelijk 50%vergoed gekregen, de firma ReWeJe lmporteur van dit wanproduct geeft niet thuis,een tweede beoordeling op basis van ongelijkheid is mij voorgesteld, op basis van eerste beoordeling is het vertrouwen tot 0 gedaald.
Karwei was het daar mee eens heeft daarom helft aankoopbedrag vergoed, wij zitten nog steeds met een vloer die met de dag meer gebreken vertoont zoals bovenomschreven.
Wij zouden het niet meer als correct vinden als ons de andere helft ook wordt vergoed.

Vloer gelegd op 1-8-2015.
Klacht gemeld februari 2016

Voor alle duidelijkheid ,zijn altijd tevreden geweest over Karwei tot boven genoemde klacht, zal nooit meer laminaat kopen bij karwei al is het alleen maar dat zij met dit soort leveranciers in zee gaan uiteindelijk hebj je geen dag garantie.
En klant zit met de brokken

De firma ReWeJe te Gorichem keurt zijn eigen vlees en daar doet Karwei zaken mee.
En de klant heeft een hoop geld betaald voor een byzonder slecht product waar hij geen dag garantie opheeft.

Dit is mijn ervaring met can do laminaat van ReWeJe te Gorichem verkocht door
karwei Nederland
Tot slot een zeer Koude Does.

als ik de andere helft van het aankoop bedrag vergoed krijg
zelfs dan ben ik nog gedupeerd door het vele werk wat hieraan vooraf is gegaan ,want dit is met degroots mogelijke zorg gelegd.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 17 mei 2016 om 13:01 geantwoord

deze klacht is in overleg met de klant opgelost door compensatie en vergoeding

Heeft op 17 mei 2016 om 14:56 geantwoord

Bovenstaande klacht is niet opgelost
De zogenaamde oplossing is op basis van tegemoedkoming voor de schade die ontstaan is door een produkt dat niet voldoet aan de norm zoals vermeld op bijsluiter.
Om dit probleem op te lossen moet er een nieuwe vloer gelegd worden van een kwaliteit die overeenkomt huiskamernorm laminaat.
Wat ons is geleverd is te vergelijke met de goedkoopste aanbieding van kwantum
Alleen ben je daar veel voordeliger uit met een mogelijke betere kwaliteit.
Al met al zit ik nog steeds met een vloer die steeds meer naden vertoont dit wordt alleen maar erger(is mij verzekerd door deskundig oordeel) de lmporteur en karwei behoren dit gezamenlijk op te lossen.
Wat ik al eerder heb vermeld, de lmporteur en Karwei vinden het prima zo echter ik vind dit schandalig je hebt dus geen dag garantie, hooguit een tegemoetkoming in de schade en dat is een jodefooi.

R.krikke.

Alle klachten die gemeld zijn door Krikke.r