Klacht: I want money

op 05 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Als u een mail wilt sturen naar OM@worldpay.com met daarin:
-een printscreen van de betaling
-de naam waarmee uw account geregistreerd staat
-uw bank
-het bankrekeningnummer
-de swift/bic code
-datum van transactie
-het bedrag
-naar welk rekeningnummer overgemaakt
-uw contactgegevens

Dan neem ik hem in behandeling en zal ik kijken wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne schol