Klacht: i-pod toch bleek refurbished te zijn en retourneren een probleem

op 11 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

15-05-12 heb ik een i-pod toch gekocht via groupon. 4 Weken later ontving ik deze echter met krassen op achterkant en batterij is is no-time leeg. Even later kreeg ik een mail van groupon dat het een refurbished apparaat is. Dit stond niet in de deal. Dus ik mag de i-pod kosteloos retourneeren en krijg mijn geld terug. Nu 11-7-12 heb ik na 4 mailtjes gestuurd te hebben naar swiss deal .com( dat is het bedrijf waar ze vandaan komen) heb ik nog geen reactie ontvangen met de vervolg procedure. Kortom ik zit nog met die i-pod en heb nog geen cent terug gezien. Mijn dochter wil graag een goede i-pod voor de vakantie maar aangezien ik nog niks retour heb kunnen sturen, laat staan geld ontvangen kan ik nog geen ander kopen. Ik vind dit schandalig!

Groupon neemt de verantwoording en neemt de i-pod terug en stort mij het bedrag incl de verzendkosten terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 februari 2013 om 10:41 geantwoord

Beste Ton en Petra,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door PCWolters