Klacht: I pad hoes met toetsenbord

op 26 december 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 03 januari 2013 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marianne,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lastbutnotleast