Klacht: daalders

op 22 oktober 2015 over Hyves in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via de telefoon voor 5euro plus belkosten,113 daalders gekocht
toen het was afgerond kon ik nergens op klikken,dus wel betaald maar geen daalders,tijd ongeveer halfuur geleden,het is al een paar keer eerder gebeurd mar ben het nu een beetje zat,ik had al een reactie geplaats maar werd door verwezen naar hier mijn usd abde21963f5e1785.

groetjes gerda

Gewenste Oplossing:

als ik mijn daalders krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyves

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyves nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerda bos-schouten