Klacht: Hypotheekrente

op 09 juni 2016 over direktbank in de categorie Banken

In oktober moet ik mij rente veranderen.
Twee manden geleden heb ik gevraagd om rente te wijzigen ook zou ik boete betalen de rente is laag. Ik betaal nu 865 per maand terwijl als ik hem verander ben ik goedkoper.
Heb hun ook gemeld dat het niet waar is dat mij huis 175.000 duzend waard is nou mij huis is 350.000 duizend waard dus ik was verplicht van hun om 200 euro extra te betalen. Ik loop belasting mis omdat ik overwaarde heb. Dat klopt niet.

En waarom voor rente te veranderen heb ik adviseur nodig. Om hem te betaalen. Dat kan ik zelf ook doen ondertekenen.

Ze nemen zo en zo geen kontakt ze reageeren niet.
Kan mij iemand helpen. Om mij te vertelen waar kan ik terecht om dat op te lossen. Bij NHG gaan ze je ook niet helpen. Oo alstublieft waar kan ik heen. Deze bank werkt niet. Ik weet geen raad meer.
Rente veranderen met adviseur en hem moet ik ook paar honderd betalen heb ik ook gedaan hij had ze gebeld dan moest hij ondertekende brief stuuren. Dus 1 maand later nog niks. Terwijl 4 maanden voorddat rentevaste periode afloopt krijg je voorstel. Wachten ze nu om rente om hoog te gaan. Of het ziet in de naam.

Help help

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door direktbank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova