Klacht: Hypotheek

op 12 augustus 2016 over direktbank in de categorie Banken

Deze email krijg ik van hun telkens eerst was februari nou is juni ergste is twee weke elke dag stuur ik betaal bewijz en ze hebben niet ontvangen en op 8 aug hebben ze een gedeelte ontvangen betaalbewijs feb waar ze om vroegen en bewijs dat geld op staat op rekening word niet afgeschreven. Ergste is tweede gedeelde hebben ze niet met bewijz. En deze mevrou wat ze de brief schreef had ze over je moet betaalen je begrijpt niet en ik vraag 10 keer laat me uitpraten ik heb betaald en dan zeg ze jou toon kan ook zachter ik hoor je wel. Na 10 x zegen laat me uitpraaten elke mens zou ze toon verhoogen dan alleen aan hooren je moet betalen. En ergste ze hebben de email niet eerst heb ik verkeerd gestuurdt dan zech ik dat is geïncasseerd zeg ze je moet Ing bellen. Dat is heel trist voor zo een bank. Ergste is uiteindelijk moet ik betaalen dan heb ik geen keuze maar hier gaat om 856 euro. Ik weet geen raad met hun. Is er iemand die mij kan zeggen wat ik kan doen ik kan hun niet aan vanaf dec ben ik bezig. HELP HELP

Geachte mevrouw Stojanova,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

De betalingsbewijzen die u stuurt zijn van februari en mei. De achtstand is van maand JUNI.

Wij willen graag een betaalafspraak met u maken, echter kan dit niet via een e-mailbericht. Wilt u zo vriendelijk zijn om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer 033-4229430? Wij kunnen dan gezamenlijk kijken naar een oplossing.

Alvast bedankt!

Mevr. A. Boudchichi

Dat ze hun probleem moeten oplossen en afschrijven 1 dan moet je ook doen maar dat doen ze niet doen ze pas 10 of 13 en dan moet ik zelf overmaken want hun weten ook niet hoe dat kan. En als ik bewijs stuur kijk er naar. En de personeel mag ook wat aardig zijn en kunnen luisteren. Bewijs betaald juni welke maand word nu

Reactie van de melder van de klacht stojanova

5 maanden geleden - Wat voor bank is diet. Nou ING heb geen goede digitale afschrifte. Want je kunt knippen en plakken. En vraag ik dat ze luisteren ze blijven zeggen is niet betaald dan ook grote mond je kan ke toon verlage anders hang ik op. Ik zeg maar ik vraag je te luisteren en je weigert. En je zecht hondert keer dat ik op die afschrify zit te knippen en plakken. Zo ga je niet met mensen om mevrouwTersteeg. Wie weet hier een raad mee. Gaat over 900 honderd euro 5 jaar geleden hadden ze 3000 euro kunnen stellen. Maar ik kan dat geld niet missen ik heb ook kinderen dat is geen 10 euro. Makkelijk manier om geld te verdienen. Is er niemand die mij kan helpen met deze bank. Blijkbaar niet.

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova