Klacht: Hypotheek

op 02 juli 2016 over direktbank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je betaald en je hebt geld vanaf 28 juni op je rekening. En 2 is nog geld. En 2 jullie krijg ik bericht achterstand. Terwijl ik drie dage geleden had gebeld was geen achterstand. Zou elke 1e van de maand afgeschreven worden maar op 1 jullie hebben ze al briev gestuurd met achterstand. Klopt niet. En dan krijg ik een e mail van hun dat ik niet begrijp dat ik machtiging formulier moet ondertekenen dat klopt toch niet. En dan zecht die dat hij vanaf februari probeert uit te legen en dat ik dat moest doen. Raar toch. Kan mij iemand helpen of zeggen waar ik met deze probleem kan gaan ik hou dat niet vol.

Gewenste Oplossing:

Of acceptgiro stuuren of wat ze hebben ontvangen wat de achterstand is en dat ik zelf kan zien of ze alles hebben.

EN ZOU MIJ IEMAND KUNNEN HELPEN ZEGGEN WAAR IK MET DEZE KLACHT KAN GAAN WANT DAT RED IK NIET.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door direktbank in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht stojanova

1 maand geleden - Zo zie je hoe ze met mij spelen. En als ze fout zijn zeggen ze niks

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova