Klacht: hypotheek

op 14 november 2013 over direktbank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heelhaas kom ik er niet uit met direktbank. Verschrikkelijk ik ben hier mee meer dan een jaar bezig. Krijg ik van mw * e-mail het spijt ons je moet betalen als je niet mee eens bent kan je naar rechtbank sorry dat slaat nergens op. Ik zou in kort uitleggen er is eerst 4000 op rekening gezet maar in september dus ook naar veel keer met hun in contact uiteindelijk hebben ze die geld er op de rekening gezet in november oké ook mij fout. Vervolgens betaal ik elke maand bv op 23e jullie voor 1 augustus om problemen te voorkomen raad is elke maand problemen. Omdat hun dat zien als extra aflossing oké naar veel e-mail en alles word opgelost dan moest ik op 25e proberen dat was ook niet oké dus op 26 augustus is het fout gegaan hebben ze dat geld als extra aflossing gezien en hebben ze op de andere rekening gezet waar ik alleen 25 euro betaal dus hebben ze die geld van 730 daar op gedaan als extra aflossing en het staat bij overschrijven geen extra aflossing maar ze doen waar ze zien in hebben. En dan word gezegd per direct overmaken anders gaan we maatregelen nemen. Hoe waak heb ik gedaan als ze dat vroegen maar die geld groeit niet op me rug gaat over een bedrag van 730. en dat ik elke dag mee bezig moet zijn en dat ze me elke keer irriteren en dan zien ze mij als wan betaler en ze willen nog niet eens kijken. Het enigste is je hebt achterstand dan stuur ik alles kijken ze ook niet waar is die geld weten ze niet. Maar dat klopt niet en nu zeg ze dat ik naar rechtbank moet gaan ik vind niet oké. OOK ONDERDEEL VAN ABN erger kan het niet pas ook gedwongen om mij belegging hypotheek te veranderen ze dreigde ook wat voor bank is dit.

Gewenste Oplossing:

dat ze die bedrag wat ze op de andere rekening hebben gezet als extra aflossing gewoon voor mij hypotheek zetten ik kan niet 2x per maand betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over direktbank nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door direktbank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat direktbank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova