Klacht: Hygienne

op 06 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

We hebben een veiling gewonnen voor n week bij oosstappen de berckt.

Daar aangekomen zochten we de parkeerplek voor de chalet .gevonden! Maar de auto kon er niet staan stonden 2 bomen voor .hier konden we om lachen .

Binnen aangekomen hing er een zeer smerige lucht en was de chalet zeer smerig.
Snachts begon het te regenen en binnen regende het nog harder dan buiten(douche).
De chalet was zeer vochtig waardoor mijn zoontje ziek is geworden (chronisch ziek)
Toen we zochten de naar de receptie gingen zagen we allemaal hondepoep tussen de chalets.
Bij de receptie deden ze respectloos en de man zei bij voorbaat al dat er niks meer was.
Toen later belde de vrouw dat er een chalet voor 4 personen was .,We zijn wezen kijken maar ook die zag er smerig uit en aangezien we een 6 persoons chalet hadden geboekt wilden we niet kleiner door de ruimte die we nodig hebben.

We zijn er een nacht geweest en zijn tevreden als we 200 euro terug krijgen we hebben 245 betaald.

Ik weet dat we niet het luxe kunnen krijgen dat hoeft ook niet we zijn niet snel afkeurend.
Maar schoon en hygiënisch moet het wel zijn.

M.v.g ed vork

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u in een vieze accommodatie terechtkomt. Wij verwachten inderdaad dat alles hygiënisch is en dat alles netjes schoon is gemaakt. Wij hebben de klacht en de gewenste oplossing dan ook doorgezet naar de veilingbeheerder. Zodra wij meer weten, dan hoort u dat gelijk van ons. Met vriendelijke groet, Heather

Reactie van de melder van de klacht Eddievork

4 maanden geleden - Hallo, Weten jullie misschien al Wat? M.v.g

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:42 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wij hebben inmiddels een reactie gekregen van de veilingbeheerder.

Heeft u de klacht ook al bij Oostappen gemeld? Zo niet, dan mag u dit eerst doen via http://www.openforfeedback.com/oostappen-melding.

Mocht u er niet uitkomen met Oostappen, dan horen wij dat graag. Wij kunnen dan kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

Heather

Heeft op 15 augustus 2017 om 07:37 geantwoord

Heb nog steeds niks gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Eddievork