Klacht: Hydroblok vervangen maar een factuur hiervoor gekregen

Maarten Berendsen op 20 december 2021 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via onze installateur te horen gekregen dat de hydroblok vervangen moest worden, omdat we lekkage hadden aan de ketel. Dit is snel opgepakt door de Nefit installateur. Helaas heb ik wel een rekening ontvangen van de serviceset hydroblok. Nu snap ik niet waarom ik hier een rekening van heb ontvangen, omdat dit volgens Nefit een bekend probleem is en onder garantie normaal wordt vervangen. Net Nefit gebeld en volgens de telefoniste is dit per 1 juli van dit jaar niet meer garantie…
Dit is vreemd, omdat het een bekend euvel is bij Nefit en onder garantie vervangen wordt.

Gewenste Oplossing:

Onder garantie laten vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar nefit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Berendsen