Klacht: Huwelijksnacht geannuleerd door ziekenhuisopname

op 22 december 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Op zaterdag 9 december hadden we een nacht in Arcen gereserveerd om ons tweejarig huwelijk te vieren. Het plan was om in de namiddag gebruik te maken van de thermaalbaden, lekker te gaan eten en vervolgens te overnachten in Roompot Klein Vink. Echter, tegen 13u ’s middags toen we op het punt stonden te vertrekken naar Arcen, kreeg mijn vrouw hevige bloedingen. We kregen het advies om ons direct in het ziekenhuis te melden alwaar we te horen kregen dat mijn vrouw binnen 24 uur geopereerd moest worden. Door tussenkomst van pati├źnten met een hogere prioriteitsstelling duurde het uiteindelijk tot twaalf uur de volgende dag dat er geopereerd kon worden. We hebben tegen vier uur op de zaterdagmiddag het hotel gebeld met de melding dat we door de omstandigheden geen gebruik konden maken van de door ons vooruitbetaalde overnachting. Ons werd toen al zonder omhaal verteld dat we daarmee niet hoefden te rekenen op restitutie.
Wij kunnen best begrip opbrengen voor het feit dat een late annulering leidt tot verval van recht op restitutie, maar vanwege de omstandigheden hadden wij enige coulance verwacht. Na ontvangst van de afrekening ‘annulering’ werd slechts de betaalde toeristenbelasting (ad 3,88) gecrediteerd. De betaalde huursom van EUR 152 werd niet gerestitueerd.
Mijn vrouw maakt het overigens gelukkig weer prima ­čÖé

Met een restitutie van minimaal 60% van de betaalde huursom

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 27 december 2017 om 13:09 geantwoord