Klacht: huurwoningen.nl

op 31 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

mijn broer heeft zich destijds ingeschreven voor een woning ,bij Huurwoningen.nl,hij heeft diverse malen geprobeerd om de afschrijving te stoppen zelfs via een rode kaart op de bank, maar ze blijven 19,95 elke maand afhouden.
terwijl mijn broer al een woning had van de woningvereniging sinds juni 2013
Inmiddels is mijn broer overleden op 19-01-2014

onmiddellijke stopzetting met afschrijven

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb docdata payments een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 09:23 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door limpoo