Klacht: Schandalig bedrijf let op!!

op 18 juli 2018 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ze zeggen dat je binnen 2 week je inschrijving kan annuleren.
Had ik gedaan maar ze willen nu toch geld zien.
Mensen let op ze doen niks….verwijzen alleen door en laten je betalen. Niet op hun site inschrijven. Schandalig slecht bedrijf!!!!

UITSCHRIJVEN EN NOOIT MEER BEZOEKEN

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 juli 2018 om 14:23 geantwoord

Geachte mevrouw Effat,
Zoals wettelijk bepaald, wordt op de site vermeld dat u binnen 14 dagen na het aangaan van de betalingsverplichting en het starten van de levering van de dienst gebruik kunt maken van het herroepingsrecht.
Hieraan zijn echter wel voorwaarden verbonden.
Een van die voorwaarden is dat u binnen de termijn van 14 dagen na het aangaan van de betalingsverplichting op ondubbelzinnige wijze aan dient te geven dat u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht.
Dit heeft u echter niet gedaan waardoor het herroepingsrecht voor u dan ook niet toegepast kan worden.
Wel heeft u binnen die 14 dagen uw abonnement opgezegd. Het opzeggen van een abonnement is echter iets wezenlijk anders dan het herroepingsrecht toe laten passen voor een afgesloten dienst. Uw abonnement is op uw verzoek per direct door ons opgezegd per eerstvolgende gelegenheid. Voor de lopende periode blijft de betalingsverplichting echter van toepassing.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 juli 2018 om 19:29 geantwoord

Schandalige maffia praktyken

Alle klachten die gemeld zijn door DianaEf