Klacht: Niet met ze in zee gaan! Criminelen

op 20 augustus 2018 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Let op mensen niet met ze in zee gaan. www.huurwoningbemiddeling.nl Ze willen alleen 19.95 inschrijfgeld en vervolgens sturen ze je door naar desbetreffende makelaar. Dus niks hebben ze….geen woning helemaal niks. Plus als je bij de makelaar komt het huus meestal al weg is
DIT BEDRIJF VERKOOPT GEBAKKEN LUCHT, SPOORT OP INTERNET HUIZEN OP EN ZETTEN ZE BIJ HUN OP DE WEBSITE.
DIT BEDRIJF MOET ECHT AANGEPAKT WORDEN.

Als dit bedrijf aangepakt wordt. Hoeveel mensen tuinen hier niet in. Dit kan echt niet!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 augustus 2018 om 08:51 geantwoord

Geachte mevrouw Diana E,

Zoals u duidelijk op onze site leest: Huurwoningbemiddeling biedt zelf geen huurwoningen aan. Wij zoeken voor u in openbare -niet exclusieve- bronnen uit de vrije sector.

En in onze algemene voorwaarden: Huurwoningbemiddeling.nl functioneert alleen als een zoekservice. Huurwoningbemiddeling.nl is nadrukkelijk NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke totstandkoming van overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende.

Overigens hebben wij op uw e-mail adres GEEN inschrijving gevonden.

Met vriendelijke groet

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Effat,Zoals wij u reeds eerder gebben uitgelegd: Zoals wettelijk bepaald, wordt op de site vermeld dat u binnen 14 dagen na het aangaan van de betalingsverplichting en het starten van de levering van de dienst gebruik kunt maken van het herroepingsrecht. Hieraan zijn echter wel voorwaarden verbonden. Een van die voorwaarden is dat u binnen de termijn van 14 dagen na het aangaan van de betalingsverplichting op ondubbelzinnige wijze aan dient te geven dat u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht. Dit heeft u echter niet gedaan waardoor het herroepingsrecht voor u dan ook niet toegepast kan worden. Wel heeft u binnen die 14 dagen uw abonnement opgezegd. Het opzeggen van een abonnement is echter iets wezenlijk anders dan het herroepingsrecht toe laten passen voor een afgesloten dienst. Uw abonnement is op uw verzoek per direct door ons opgezegd per eerstvolgende gelegenheid. Voor de lopende periode blijft de betalingsverplichting echter van toepassing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Reactie van de melder van de klacht Dianaisnietgek

1 jaar geleden - Sorry ik heb naar 2 dagen gemeld te stoppen! Dus lijkt mij genoeg tóch

Heeft op 22 augustus 2018 om 11:59 geantwoord

Nee wel een dreigement mail met verzoek tot betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Dianaisnietgek