Klacht: Na stopzetten blijft HUURWONINGBEMIDDELING.NL geld afschrijven zonder enige dienstverlening etc.

op 04 december 2018 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

In eerste instantie begint deze klucht met een inschrijving van maximaal 1 maand naar mijn mening maar achteraf bleek er in de kleine lettertjes heel wat anders te staan.
Meteen getracht de inschrijving te stoppen maar er was niets te vinden op hun site om te stoppen. Geen telefoon geen email. Niets ,! Na veel zoeken op internet alsnog een manier gevonden om in contact te treden met deze “ondernemers” . (
Dit heb ik kunnen doen omdat andere gedupeerden van deze “ firma” inmiddels ook een uitweg hadden gevonden om onder deze onterechte kosten uit te komen.
Na drie keer een mail gestuurd te hebben waarop niet gereageerd werd !!en na twee storneringen. Nu in contact met de firma “NDA incasso bv” dat is t incasso buro dat namens huurbemiddeling.nl in actie komt. Om het geld alsnog met”druk” (dreigen met rechtzaken enz) te incasseren. Let wel het gaat om en bedrag van rond 100 euro inmiddels ( het onterechte bedrag de “wettelijke” incasso kosten)
Dit is werkelijk te gek voor woorden dat er mensen zijn die op deze manier bij hardwerkende goedwillende mensen trachten geld uit hun zakken te trekken met niet werkende internetsite’s verborgen emailadressen en telefoonnummers die niet te vinden zijn.
Waarbij HUURWONINGBEMIDDELING.NL als reden opgeeft alleen via email bereikbaar te zijn ; “omdat ze op deze wijze een optimale service kunnen leveren”. Maar helaas via email lukt t ook niet getuige mijn gedateerde emails aan hun adres.

Graag wil ik andere gedupeerden oproepen om met mij in contact te treden om samen voor eens en altijd met dit soort firma’s via legale juridische weg “ af te rekenen “

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 december 2018 om 14:35 geantwoord

Geachte mijnheer Swelheim,

Bij de keuze voor een abonnement staat duidelijk vermeld dat het om een abonnement alsmede een periodieke betaling gaat. Dit staat ook nog eens vermeld in de uitleg bij het afgeven van de online betaling alsmede in de betalingsbevestiging die per e-mail aan u is verzonden.

Er is van u maar 1 e-mail bericht bekend en dat is navolgend:

14:46

ConnectedByEmail
Vraag: Graag per direct uitschrijven!

Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving hebben beëindigd. Uw account is nu verwijderd, u kunt geen gebruik meer maken van onze dienstverlening.

Status: Gesloten op 12 september 2018 om 15:29 uur

Hieraan is ook direct gehoor gegeven:

15:29

Customer verwijderd door helpdesk
15:29

Er is bij ons geen mail van u bekend met een verzoek om alle correspondentie gedagtekend en ondertekend naar uw adres te sturen.

Op 11 oktober 2018 heeft u van ons een herinnering ontvangen, hierop hebben wij van u geen enkele reactie ontvangen, waarop wij uw dossier op 5 november 2018 hebben overgedragen aan het incassobureau.

Telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Wij zijn een online dienstverlening en geven i.v.m. efficiency de voorkeur aan digitale communicatie. En ons postadres staat gewoon op de site onder contact. En als u daar klikt op Reactieformulier komt u uit in het scherm waar u ons een e-mail kunt sturen. Net zoals u op 12 september 2018 heeft gedaan.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Reactie van de melder van de klacht Cruisader

1 jaar geleden - We hebben twee maal betaald in mei en in juni. En hebben in die tijd MINSTENS 4 keer gereageerd op uw huizenaanbod. Maar helaas geen enkele reactie. Niet via mail Niet via post Niet via telefoon Zelfs niet toeN we aangegeven hadden dat er spoed bij zag. Wederom geen reactie van de zijde van HUURWONINGBEMIDDELING.NL. Daarna via de reactie link op HUURWONINGBEMIDDELING.NL site op 12 juni de inschrijving stopgezet. Wederom GEEN GEHOOR !! daarna na geen reactie van de zijde van Huurwoningbemiddeling.nl uit noodzaak de bedragen maar gestorneerd. Juli Augustus en September.. Ik ben van mening dat HUURWONINGBEMIDDELING.NL GEEN DIENSTEN VERLEEND TBV WONINGZOEKENDEN.

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Swelheim,De dienstverlening van Huurwoningbemiddeling.nl bestaat uit het verzamelen van huurwoningen welke aan uw zoekopdracht voldoen. U heeft hiervoor een account nodig op het platform van Huurwoningbemiddeling.nl. Het aanmaken van een account en het instellen van een zoekopdracht is gratis.Als er huurwoningen gevonden zijn waarvan u meer informatie wilt bekijken of om op de huurwoning te kunnen reageren heeft u een betaald abonnement nodig.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Swelheim,Huurwoningbemiddeling.nl functioneert alleen als een zoekservice. Huurwoningbemiddeling.nl is nadrukkelijk NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke totstandkoming van overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende.Huurwoningbemiddeling.nl garandeert op geen enkele wijze de totstandkoming van overeenkomsten of huurcontracten na inschrijving op de Huurwoningbemiddeling.nl website.Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 2448 uur) kunt u uw abonnement opzeggen zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu Instellingen en de optie Mijn account waar u de keuze Account verwijderen kunt gebruiken. Hier vind u abonnement opzeggen Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement. U zet uw abonnement dus niet stop via een reactielink.

Reactie van de melder van de klacht Cruisader

1 jaar geleden - Even samenvatten ;HUURWONINGBEMIDDELING.NL geen bemiddelaar tussen zoekende en aanbieder maar slechts een platform waarbij er geen enkele aktie of reactie komt na belangstelling voor een huis of kamer enz.HUURWONINGBEMIDDELING.NL gratis bij inschrijving maar om een niet bestaande woning te zien of naar te informeren kost het € 19,95 per maand.HUURWONINGBEMIDDELING.NL inschrijven binnen een seconde dmv link email etc etc op de site. UITSCHRIJVEN !! wordt een mistig misleidend geheel en een zoektocht waarbij je toch redelijk bij de pinken moet zijn.HUURWONINGBEMIDDELING.NL de reactie link op de site werkt niet. Zowel bij aanvragen en extra info bij zogenaamde huizen en kamers. Geen enkele reactie. Ook bij het trachtten stop te zetten van inschrijvingen etc. Geen enkele reactie. Ook niet even een helpende hand met de benodgde info om de inschrijving te beeindigen Niets helmaal niets.HUURWONINGBEMIDDELING.NL na twee keer betaald te hebben en uiteindelijk na drie storneringen. Op twaalf september na heel veel zoekwerk en info van andere gedupeerden uiteindelijk stopgezet. (Waarvan mijn mail wisseling getuige is. )HUURWONINGBEMIDDELING.NL Nu via NDA INCASSO BV. Waarin ze aangeven mijn inschrijving te hebben stopgezet na drie mislukte betaalpogingen om de “kosten” voor mij niet te hoog te laten oplopen. NIET DUS !! GETUIGE MIJN MAIL AAN HUURWONINGBEMIDDELING.NL OP 12 september 2018.NDA INCASSO BV Heb ik aangegeven dat alle stukken gedagtekend en ondertekend via de normale post worden gestuurd omdat ik niet altijd internet heb. GEBEURD OOK NIET !!Ik ben van mening dat HUURWONINGBEMIDDELING.NL een site is die heel bewust , willens en wetens bezig is zichzelf te verrijken ten koste van personen die in een behoeftige positie zitten en naarstig op zoek zijn woonruimte en daardoor niet altijd de tijd nemen om de mistige voorwaarden van HUURWONINGBEMIDDELING.NL Zeer goed door te lezen en op zich in te laten werken. Want degene die dat wel zou doen zal nooit met dit bedrijf in zee gaan.HUURWONINGBEMIDDELING.NL Zoals ze zelf zegt BEMIDDELD niet en is daardoor misleidend

Heeft op 05 december 2018 om 10:27 geantwoord

Even samenvatten ;

HUURWONINGBEMIDDELING.NL = geen bemiddelaar tussen zoekende en aanbieder maar slechts een platform waarbij er geen enkele aktie of reactie komt na belangstelling voor een huis of kamer enz.

HUURWONINGBEMIDDELING.NL = gratis bij inschrijving maar om een niet bestaande woning te zien of naar te informeren kost het € 19,95 per maand.

HUURWONINGBEMIDDELING.NL= inschrijven binnen een seconde dmv link email etc etc op de site. UITSCHRIJVEN !! wordt een mistig misleidend geheel en een zoektocht waarbij je toch redelijk bij de pinken moet zijn.

HUURWONINGBEMIDDELING.NL = de reactie link op de site werkt niet. Zowel bij aanvragen en extra info bij zogenaamde huizen en kamers. Geen enkele reactie.
Niets helmaal niets.

HUURWONINGBEMIDDELING.NL = na twee keer betaald te hebben en uiteindelijk na drie storneringen. Op twaalf september na heel veel zoekwerk en info van andere gedupeerden uiteindelijk stopgezet. (Waarvan mijn mail wisseling getuige is. )

HUURWONINGBEMIDDELING.NL = Nu via NDA INCASSO BV. Waarin ze aangeven mijn inschrijving te hebben stopgezet na drie mislukte betaalpogingen om de “kosten” voor mij niet te hoog te laten oplopen.

NDA INCASSO BV = Heb ik aangegeven dat alle stukken gedagtekend en ondertekend via de normale post worden gestuurd omdat ik niet altijd internet heb. GEBEURD OOK NIET !!

Alle klachten die gemeld zijn door Cruisader