Klacht: Ik heb geen eens een account meer

op 06 november 2018 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb me een tijdje geleden ingeschreven en 1x het gevraagde bedrag betaald ik heb er geen eens een maand gebruik van gemaakt en hooguit 1 reactie geplaatst! Toch nu plots krijg ik een incasso brief op de mat met een stom dreigement dat ik niet heb betaald alwel heb gereageerd graag binnen 5 dagen 60 euro betalen.

Ik schrik mij dood! Ik heb dat geld niet!
Ik heb mij uitgeschreven tot 2x toe!
Ik heb net geprobeerd in te loggen en ik heb geen eens een account meer!!

Ik ben echt geshokeerd en teleurgesteld gewoon wat moet ik nu?!

Ik wil dat jullie mij heel duidelijk aantonen waar ik heb gereageerd dan en waar mij account is?
Ik heb mij uitgeschreven en gewoon netjes betaald voor wat ik moest betalen!

Ten tweede wil ik dat deze incasso word ingetrokken bevroren tot dit op een juiste en eerlijke manier opgelost is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 08 november 2018 om 08:43 geantwoord

Geachte mevrouw Davies,

Op 27 juni 2018 heeft u bij ons een abonnement afgesloten en gekozen voor de optie afterpay. U heeft dit abonnement op 28 juni 2018 stopgezet. Van ons heeft u op 20 juli 2018 een betaalverzoek ontvangen voor de periode 27 juni 2018 tm 27 juli 2018, hieraan heeft u niet voldaan waarop op wij u op 20 augustus 2018 een herinnering hebben doen toekomen. Ook hierop hebben wij geen betaling ontvangen en daarom het dossier overgedragen aan het incassobureau.

U kunt niet meer op de site inloggen omdat u uw account op 20 september via de site heeft verwijderd.

Door uw abonnement hebben wij u de mogelijkheid geboden om gebruik te maken van de functies waarvoor een abonnement noodzakelijk is. Het is aan u zelf of u hier wel of geen gebruik van maakt. U heeft in die periode inderdaad ook reacties geplaatst.

Zoals wij u reeds eerder hebben laten weten uitschrijven op het abonnement stopzetten ontslaat u niet van eventueel nog openstaande posten.

Debiteurenadministratie Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Geshokeerd