Klacht: Huurwoningbemiddeling wil laten betalen voor niet geleverde diensten.

op 15 januari 2019 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Huurwoningbemiddeling zegt opzegging niet te hebben ontvangen. Ik kan opzegging niet meer aantonen. Pas 3 maanden later krijg ik een betalingsherinnering van huurwoningbemiddeling, dat ik nog 3 maanden abonnementskosten verschuldigd zou zijn.
huurwoningbemiddeling zou na 1 maand al hebben moeten laten weten dat ik niet betaald had, dan zou ik gemerkt kunnen hebben dat er mogelijk iets niet goed gegaan is (???) met de opzegging.
Dat er nog 60 euro van mij wordt gevraagd vind ik volstrekt onredelijk, pure oplichterij.

Als Huurwoningbemiddeling de rekening van 60 euro (voor 3 maanden niet geleverde diensten, terwijl in gebreke blijvend wat betreft de financiele administratie) direct intrekt.

Ik ben eventueel bereid om hooguit 20 euro te betalen (abonnementskosten voor 1 maand, oktober) omdat ik mijn email met opzegging niet meer kan laten zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J. Koks