Klacht: Betaling

op 20 mei 2019 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg incassso, maar heb nooit een aanmaning ontvangen.
Tevens vind ik de beloofde kritiek niet op zijn plaats. Je betaald voor iets wat niks oplevert.

Gewenste Oplossing:

Ik heb de 19,95 betaald. Want hoe stom ook...Dat vinkje heb ik aangezet. Incassokosten graag seponeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 mei 2019 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ruin,
Op 4 februari 2019 heeft u zich op site aangemeld met een gratis zoekopdracht voor huurwoningen. Om meer informatie in te kunnen zien enof om te kunnen reageren op de gevonden woningen heeft u op 6 februari 2019 een betaald abonnement afgesloten. Dit abonnement is op 8 februari 2019 via de site door u stopgezet.

De incasso van 6 februari 2019 is door u op 27 februari 2019 gestorneerd. Hiervoor heeft u op 11 maart 2019 via mail van ons een herinnering ontvangen (deze hebben wij u via een aparte e-mail nogmaals doen toekomen). Omdat wij hierop geen betaling van u hebben mogen ontvangen is uw dossier op 7 mei 2019 overgedragen aan het incassobureau. Wij verzoeken u dan ook om met hen contact op te nemen.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SaskiaRuin