Klacht: Betaling

op 20 mei 2019 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik krijg incassso, maar heb nooit een aanmaning ontvangen.
Tevens vind ik de beloofde kritiek niet op zijn plaats. Je betaald voor iets wat niks oplevert.

Ik heb de 19,95 betaald. Want hoe stom ook...Dat vinkje heb ik aangezet. Incassokosten graag seponeren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 mei 2019 om 08:13 geantwoord

Geachte mevrouw Ruin,
Op 4 februari 2019 heeft u zich op site aangemeld met een gratis zoekopdracht voor huurwoningen. Om meer informatie in te kunnen zien enof om te kunnen reageren op de gevonden woningen heeft u op 6 februari 2019 een betaald abonnement afgesloten. Dit abonnement is op 8 februari 2019 via de site door u stopgezet.

De incasso van 6 februari 2019 is door u op 27 februari 2019 gestorneerd. Hiervoor heeft u op 11 maart 2019 via mail van ons een herinnering ontvangen (deze hebben wij u via een aparte e-mail nogmaals doen toekomen). Omdat wij hierop geen betaling van u hebben mogen ontvangen is uw dossier op 7 mei 2019 overgedragen aan het incassobureau. Wij verzoeken u dan ook om met hen contact op te nemen.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SaskiaRuin