Klacht: Abonnement stopzetten

kersepit op 17 januari 2013 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stopzetten van mijn abonnement en daarna geen geld meer van mijn rekening afhouden

Gewenste Oplossing:

stopzetten van abonnement en geen geld meer van mijn rekening afhouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 17 januari 2013 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Servaes,

Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij uw abonnement gevonden op een ander e-mail adres dan hier aangegeven.

Dit abonnement hebben wij uiteraard per direct voor u stopgezet en bevestiging hiervan ontvangt u tevens op het e-mail adres waarmee u bij ons stond ingeschreven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Huurwoningbemiddeling.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door