Klacht: Huurboeken in slechte staat toegestuurd graag ruilen.

op 24 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Van de bundel huurboeken die ik heb toegestuurd gekregen zijn er 11 in zeer gebruikte staat (de een erger dan de ander). Ik wil graag dat deze boeken omgeruild worden maar wat wordt je slecht te woord gestaan aan de telefoon bij hun klantenservice.
Er is ook geen emailadres waar je netjes je vraag kan overleggen.
Je mag het als klant lekker uitzoeken….reeds meerdere keren ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen, blijkt dat je uiteindelijk maar van 8 boeken een klacht mag indienen etc. Wat een slecht begin van een nieuw schooljaar!
HOe kan het dat een bedrijf zich zo klantonvriendelijk opstelt?
Nu wil ik helemaal niets meer overleggen en gewoon de boeken omgeruild zien!

Wanneer de 11 gebruikte boeken (soms met waterresten, soms met nog een kladblaadje van de vorige leerling, soms gewoon slordig) netjes omgeruild worden voor betere exemplaren!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 25 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geachte mevrouw Janine Haars,

Bedankt voor uw reactie.
Inmiddels hebben wij door middel van e-mail contact met elkaar gehad. Hierbij hebben wij aangegeven dat wij, zoals u voorstelde, alle door u doorgegeven titels omruilen voor andere exemplaren. Wij gaan ervan uit dat u nu nette bruikbare boeken zult ontvangen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door janine.haars@planet.nl