Klacht: huurauto vooruit betaald maar niet gekeregen

op 14 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 4 dagen een auto gehuurd, al bij de boeking betaald. Zou smorgens bij hotel afgeleverd worden en wij konden de auto op de 4e dag bij het hotel weer achterlaten. De auto is nooit gekomen. Na veel appen mailen en bellen bleek dat wij bij de verhuurder niet in het bestand voor reserveringen stonden. we hebben 206,50 euro al bij de boeking vooruit betaald voor de auto. Van Neckermann al ruim een week niets meer gehoord, heb wel probleem gemaild.

Gewenste Oplossing:

Tevreden bij uiteraard volledige vergoeding van de de vooruitbetaling plus 30 euro voor de belkosten en verloren vakantietijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 14 augustus 2016 om 18:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Wezenberg,

Hartelijk dank voor uw klacht op Klacht.nl. Het is heel vervelend dat de reservering betreffende autohuur niet bekend was bij de verhuurder ter plaatse, terwijl u de auto vooraf geboekt heeft via Neckermann. Wij gaan uw klacht direct doorzenden naar de betreffende afdeling, zodat zij deze per omgaande in behandeling kunnen nemen.
Wij bieden u bij deze alvast onze oprechte excuses aan voor het ongemak wat u geleden heeft. U hoort spoedig van ons.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door wezenberg