Klacht: Huur nooit een auto via Sunny Cars

op 10 juli 2017 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Ik heb voor 3 weken een Fiat 500 ( 1300 cc) gehuurd bij Sunny Cars voor een rondrit vanuit Bari (Italie). Na ruim een uur wachten bij de balie van Sicily by Cars kreeg ik onder protest een Toyota Aygo (1000 cc) mee. Bij het inleveren van de auto werd er €85 op mijn borg ingehouden, omdat ik met de Toyota Aygo een auto uit een duurdere klasse B had meegekregen.Omdat ik een huurovereenkomst met Sunny Cars had, heb ik hen erop aangesproken om dit probleem op te lossen. Maar Sunny Cars gaf niet thuis, ondanks hun reclame, dat je met een auto van Sunny Cars onbezorgd op vakantie kunt gaan. Niet dus. Uiteindelijk na lang aandringen geeft Sunny Cars toe dat er iets in hun communicatie naar Sicily by Cars is misgegaan. Zij vergoeden mij een bedrag van € 65,– en als geste een tegoedbon van € 20 te gebruiken binnen een jaar na dato bij Sunny Cars.

Ik wil het totale bedrag van € 85 vergoed hebben, omdat ik in de toekomst geen gebruik meer zal maken van het autoverhuurbedrijf Sunny Cars met zijn misleidende reclame.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sunnycars