Klacht: Huur incasso

op 13 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 januari 2014 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waarom het incasso van de huur niet goed is gegaan. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Om jouw vraag goed te kunnen beantwoorden heb ik echter meer gegevens nodig. Uit privacyoverwegingen raad ik je aan deze gegevens niet openbaar via deze website te delen.

Wil je daarom contact met ons opnemen via Facebook (INGnl), Twitter (@INGnl) of telefonisch (020 22 888 88, lokaal tarief)? Ik of één van mijn collega's helpen je dan graag verder!

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zonnekees