Klacht: Huiswerk kwijt

op 14 februari 2018 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb mijn huiswerk opgestuurd per post naar het opgegeven adres na 5 dage nzou ik reactie krijgen maar na 2 weken nog niets gehoord telefonisch contact gezocht vandaag een mail gekregen dat het onderzoek was afgerond want het huiswerk was niet aangekomen of ik het (even ) opnieuw op wou sturen ik heb hier een maand lang uren aan gewerkt dat is dus niet even en of ik het adres duidelijk op de envelop wil zetten maar het adres wat ze vandaag in de mail hebben gezet is een heel ander adres weer telefonisch contact gezocht blijkt dat ze een andere docent hebben aangesteld die ergens anders woont zonder mij te informeren mijn huiswerk ligt dus op het andere adres maar nha zegt het niet meer te kunnen traceren met andere woorden zoek het maar uit ik heb voorgesteld dat ze het huiswerk bij het oude adres weg halen maar ze zijn zeer onwillig ze willen dat ik al dat werk op nieuw ga doen wat ik absoluut niet van plan ben want wie geeft mij de garantie dat het nu wel goed aankomt doodat nha ernstig in gebreke is gebleven stelde ik voor om de overeenkomst op te heffen en me mijn geld terug te geven omdat ik het geld nodig heb om mijn studie voort te zetten bij een andere betrouwbaarder instantie vrgr l pot

Geld terug is nodig om de opleiding voort te zetten bij een andere betrouwbare instantie vrgr l pot

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbethhuub