Klacht: terugsturen duurder dan product

ami1953Ja1991 op 04 maart 2021 over Huisproducten.com in de categorie Internetshops - Algemeen

ik deed een bestelling van 22,95 en wilde achteraf betalen. Het duurde lang voor ik het product binnen kreeg, wel al betalingsherinneringen van Klarna.
Contact gezocht met huisproducten en vandaag kwam het pakketje. Het artikel voldeed helemaal niet aan de verwachtingen en ik besloot het terug te sturen.
Ik moest een retourformulier invullen via klantenservice maar kon de link naar deze service niet openen. Gemaild naar het bedrijf via contact, daar de gegevens gekregen met het retouradres in China!!!
Gelijk het pakketje gebracht maar tot mijn grote schrik moest ik 30 euro verzendkosten betalen!! advies was betaal het pakketje gewoon en probeer het product te verkopen via marktplaats
Met pakketje weer naar huis gegaan, hevig teleurgesteld over de gang van zaken.
Leuke beloftes NIET GOED? GELD TERUG!
We staan garant voor de kwaliteit van onze producten, daarom kun je bij ons tot wel 14 dagen na ontvangst je producten eenvoudig retourneren.
GARANTIE
Niet tevreden met je ontvangen product? Beschadigd of onvolledige bestelling ontvangen? Geen zorgen! Je hebt bij ons standaard een niet goed – geld terug garantie.

conclusie: ik zal klarna maar betalen, anders krijg ik boete.

Iemand tips?

Als ik kosteloos terug kan sturen.
En als de retourkosten vermeld worden bij de geld terug garantie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisproducten.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisproducten.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ami1953Ja1991