Klacht: Huismerk 123 inkt voor HP photosmart 4680 werkt niet

op 21 augustus 2016 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Al jaren bestellen wij de originele HP inkt voor onze printer, we zijn tevreden over de service en de snelle levering. Nu hebben wij maar eens gekozen voor het huismerk, aanvankelijk werkte zowel de kleuren inkt als de zwarte prima. Na een paar weken kregen we de melding voor de zwarte inkt dat er een cartridge probleem is. Als we een nieuwe cartridge van 123 proberen dan geeft de printer dezelfde foutmelding. Doen we de oude (lege) cartridge in de printer, dan werkt de printer wel. Graag een snelle oplossing voor het probleem. We hebben inmiddels in ieder geval 1 nieuwe HP cartridge bij u besteld, omdat we die hard nodig hebben.

Vriendelijke groet,
Diana Komen-Jense

Ik ben tevreden als u mijn twee niet werkende cartridges van 123 inkt vervangt door originele van HP.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 25 augustus 2016 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw Komen,

Goed dat u dit hebt gemeld. Op 23 augustus heeft onze klantenservice telefonisch contact met u opgenomen om een oplossing te bespreken. De cartridges kunt u ter garantie aan ons retourneren. We zien uw retourzending graag tegemoet om dit verder voor u af te handelen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dianajense