Klacht: huislift

op 31 augustus 2016 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de folders staat dat de lift in 1 dag geplaatst wordt.
Helaas staat er niet in wanneer hij afgemaakt wordt.
Het lijkt erop dat in jullie bedrijf A niet weet wat B moet doen, of wat er gedaan is.Ik ben nu ongeveer 8 weken later dan de plaatsing en nog is mijn lift niet af.
Het is ook al weer 3 weken geleden dat er voor de zoveelste keer iets beloofd is, maar nakomen.
Sorry maar kunt u begrijpen dat ik aan jullie bedrijf ga twijfelen.
Ik vraag me af hoe het gaat als er een storing is?

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als alles is opgelost en ook dat ik een levensteken van jullie ontvang.
Ik zou het ook gepast vinden als een genoegdoening komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PractiComfort over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dokter290@ziggo.nl