Klacht: huisje vol schimmel en andere viezigheid

op 28 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

afgelopen weekend zijn we naar de weerterbergen geweest..
Daar hadden we ons al lang op verheugd,gezellig met vrienden weg.
Maar ons huisje was zo vies,niet normaal meer.
bloedvlekken tegen de deur,schimmels dik tegen de ramen en op de afstandsbediening.Afzuigkap hing met plakband aan elkaar.ik heb hier fotos van gemaakt en ben er daar zaterdags mee naar de receptie gelopen,daar wij vrijdagavond later aankwamen en meteen zijn gaan zwemmen en uiteten.daar kreeg ik een extra poetspakket mee en een kop koffie aangeboden.Ze schrokken ook van de fotos en zeiden ook dat de huisjes binnenkort gerenoveerd zouden worden.maar verder stonden ze ook maar wat rond te draaien,dus heb ik de koffie afgeslagen en ben maar weer aangelopen.Mijn zoontje was erbij en ik wil voor hem t weekende niet verpesten.een kind ziet en heeft geen erg in de viezigheid.We zijn uiteindelijk zondag gegaan,omdat er 2 zieken waren erg aan de diaree,wat ik wel snap van zon viezigheid.Ik heb lang staan poetsen,maar daartegen is niet te poetsen.
Ik heb een mailtje met alle fotos naar de roompot gestuurd en krijg als reactie dat omdat er niemand is meegelopen ,ze niks meer voor ons kunnen doen.
Moet ik hun mensen dwingen om mee te lopen?Er stonden 2 jonge meisjes aan de balie,die wisten t ook niet.
ze zeiden tevens dat er iemand savonds was geweest en dat klopt,omdat de afwasmachine kapot was,maar wat heeft er dat nou mee te maken.
Ik kan er wel om huilen,over zoveel onverschilligheid van hun kant,
wij werken hard om weg te kunnen en dan is dit zon grote domper.

ik wil graag mijn geld terug of een herkansing in een schoon huisje

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ferry en diana

1 maand geleden - Vind t ook raar dat er nu bij mijn klacht opgelost staat,voor jullie misschien wel,maar voor mij niet.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 juli 2017 om 14:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ferry en diana