Klacht: huisje vies en aankomst niet bekend

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst roompot weertebergen niet bekend dat we kwamen. Recceptie zei er staat bij ons niks bekend moest zelf aktie onder nemen, ze stonden mij vragend aan te kijken. Heb zelf travelbird gebeld was bekend roompot zelf had het nog niet doorgegeven. Duurde zo lang om in te schecken en dat je dan zelf aktie moet onder nemen.

Bij het huisje aangekomen huisje niet schoon, was tafel ,bad keuken en de vloer. ei geel aan de ei doppen boven keuken kasje gasfornuis erg vies.

Op lossing was hoefde geen eind schoon maak te doen en er kwam een schoonmaker langs. inderdaad langs geweest vloeg net en een geurtje gespoten, afval in het het kasje na achter geschoven en de wc en badkamer nog vies.
Klacht gemeld aan de receptie, kon weer een schoonmaker krijgen dach toch wel met 2 schoonmakers dat het dan schoon moet zijn.

misschien dat de meiden/ mannen extra schoonmaaktijd moeten krijgen.

maar daar bij was onze vakntie niet prettijg gevallen. Vol iritatie. . Bah

Gewenste Oplossing:

Als bij inscheckken zelf hun aktie onderneemt, niet de klant zelf, had papieren bij mij.

bij aaankomst gelijk het huisje schoon.

Alle klachten die gemeld zijn door referentie nummer N-20989120 geboekt via travelburd