Klacht: huisje omboeken kan alleen voor zelfde bedrag

op 19 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door omstandigheden is ons reisgezelschap kleiner geworden waardoor we niet 2x huisjes van 5 personen nodig hebben maar 1x van 6 personen. Deze is online beschikbaar en omboeken zou kunnen, maar het verschil tussen de oude boeking en de nieuwe (goedkopere) betaalt Roompot niet terug.
Oftewel, zij kunnen het andere huisje nog een keer verhuren en er dubbel winst op maken over onze rug.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we onze boeking om kunnen zetten naar 1x een 6-persoonshuisje en daarbij het overgebleven bedrag terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van TradeYourTrip

1 maand geleden - Beste Janne, wist je dat je het huisje ook zelf kunt doorverkopen op TradeYourTrip.nl? Groet, Mark

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juli 2017 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JannevanK